sâmbătă, 16 mai 2009

EMOŢIE DE VARĂ



" Sunt mulţumit de viaţa mea!" spun unii
şi nu pot să-i cred deşi ei zâmbesc atât de siguri
mi-e cu neputinţă să-i cred

( Asemenea
cei cu nemulţumiri şi probleme mărunte
n-au nevoie de Hristos
pentru pricini atât de neînsemnate...)

Inima mea e plină de durere amară
ascultându-i
sufletul meu e un strigăt mut
privindu-i
ce surâsuri de salon funerar le desenează
pe feţe mulţumirea lor

O, dacă ar începe să pipăie pielea catifelatei lor fericiri
şi ar apăsa un pic mai tare
ar simţi Zidul
dacă ar închide televizorul
s-ar descoperi orbi
dacă şi-ar lua căştile de pe urechi
i-ar asurzi glasul cumplitei lor singurătăţi
şi-ar întâlni acolo durerea din inima mea
pe care cu uimire ar resimţi-o
mângâietoare
o boare de vânt ce-i ademeneşte
acolo
în adâncul nepervertit al inimii
în Maternitatea Adevărului
pe patul Crucii
unde trase de mâinile lui Iisus
în sfârşit s-ar naşte
şi sufletele acestor trupuri
care zac pe terase şi beau
sub umbrele colorate din pahare colorate cu paie colorate
diverse băuturi cu aromă "identic naturală"
de viaţă...

2 comentarii:

madalina spunea...

cum pot lua legatura cu marius? am nevoie de niste raspunsuri,va rog!

pescarus spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.