miercuri, 3 septembrie 2008

OCHII IUBIRII

Am vãzut iubirea în ochii mamei
ce-şi leagãnã în cãuşul inimii
pruncul adormit

Am vãzut-o în privirea tatãlui
când îngheţat şi obosit intrã seara în casã
cu ochi mai înstelaţi decât cerul aducând
ofrandele ei

Am vãzut iubirea din ochii mirilor
curgând ca zãpezile raiului
îmbrãcându-i în nuntã
cu trupul ei

Am vãzut iubirea în
ochii soldatului care îşi ţine la piept camaradul ucis:
lacrimile ei căzând
din ochii celui viu
pe obrajii
celui mort


Am vãzut iubirea în ochii copiilor
când aleargã pe câmpiile ei cu iarbă adormitoare
culegându-i florile cu surâsurile lor

Dar ochii iubirii
i-am vãzut
o singurã
datã
într-o
bisericã veche

când
unicul adânc
al tuturor inimilor
odatã cu Împãrãteştile uşi
s-a deschis:


n e m ã r g i n i ţ i

cu Cerul irişilor înstelat

de rãnile

ochilor noştri
deschişi

3 comentarii:

Anonim spunea...

Domnul să ne milostivească cu întruparea în noi a "ochilor iubirii".
Urez acestui nou blog, să aibă mult folos şi spor duhovnicesc.

Doamne ajută!

Anonim spunea...

Foarte dragut!

maria spunea...

SILUAN, un baietel care va implini sase luni, cu ajutorul lui Dumnezeu, in data de 08 august.

http://bebesiluan.wordpress.com/