joi, 4 decembrie 2008

ULTIMA POFTĂ, ÎNTÂIA RUGĂCIUNE - poemul unui nebun

Fericiţi cei flămânzi şi însetaţi de dreptate...

Am auzit că trece Iisus..
Am strigat după El...
" Ce vrei să-ţi fac?" m-a întrebat
"Sunt orb din naştere...Să văd!"...

Am văzut că trece Iisus...
Şi-am alergat la El...
" Ce vrei să-ţi fac?"
"Să-mi vindeci lepra,
neputinţele
şi sângerarea..."

Prieteniii mei au auzit
că trece Iisus...
L-au chemat pentru mine
"Ce vreţi să-i fac ?"
" Ai milă, Doamne, înviază-l..."
...........................................................

Azi,
îngenunchiat,
m-am aşezat
în calea Lui...
Amândoi,
sfârşiţi...
Cămaşa Lui,
îmbibată cu sudoare
sângerie...
A mea,
pătată de vomă
şi de vin...

"Ce vrei să-ţi fac?"
mi-a spus,
abia suflând,
cu ochiii
în pământ...

" Doamne...Mi-ai dat viaţa...
să văd şi să umblu...Şi, astfel
să cunosc insuportabila,
infernala nedreptate
de a fi
viu...

De-aceea...

Îţi cer înapoi
toate bolile
şi neputinţele
şi... moartea...

Despovărat,
să Te întorci
în Slavă...
Pentru că,
din fiinţa mea,
Tu
eşti tot
ce trebuie
mântuit... "

Atunci,
întâia oară
surâzând,
mi-a şoptit:

" Vino cu Mine!"

Niciun comentariu: